4 hlavní důvody, proč váš byznys volá po CRM systému

Řízení vztahů se zákazníky neboli CRM (Customer Relationship Management) je podnikatelská strategie založená na zákaznicky orientovaném managementu. Její podstatou je aktivní tvorba a následné udržování dlouhodobých vztahů mezi firmou a klientelou, a to v souladu s „win-win“ metodou. Klíčovým nástrojem pro realizaci je CRM systém, který má podobu softwarového řešení se specifickými funkcemi.

Hlavním úkolem CRM systému je centralizace zákaznických dat. Pokud vám doposud unikalo, jak může práce s informacemi prospět právě vašemu podnikání, přečtěte si souhrn největších výhod.

Zefektivní vaše podnikání

Získat nového zákazníka není snadné ani levné. Díky CRM systému je proces mnohem jednodušší a rychlejší. Prodejní tým s ním získává absolutní přehled nad příležitostmi, jednotliví prodejci se lépe zkoordinují a na základě prověřených postupů uskuteční akvizici.

Všechna data pohromadě

Informace mají cenu zlata a CRM systém vám je umožní střádat přehledně na jediném místě. Již žádné desítky dokumentů k jedné zakázce na několika různých nosičích – veškeré soubory se ukládají do centrální databáze. Samozřejmě v ní nechybí záznamy uskutečněných telefonických hovorů, e-maily a poznámky – systém vše přiřadí ke konkrétním zakázkám.

Revoluční řízení projektů

Oblasti projekt managementu a řízení vztahů se zákazníky jsou úzce propojené. S vhodně zvoleným CRM s patřičným modulem můžete vize proměnit na plány s jasně definovanými cíli. Jakmile si pořídíte pro řízení projektů software, s ohebnou workflow, budete si moct nastavit odlišné pracovní postupy pro různé úkoly. Pravidelným vyhodnocováním vykonané práce pak získáte přehled nad ziskovostí projektů.

Integrace oblíbených nástrojů

Kvalitní CRM systém dokáže komunikovat s dalšími aplikacemi, jako jsou ERP, účetní systém, kancelářský balík, aplikace pro e-mailing apod. Rychlý export dat bez zbytečných komplikací je k nezaplacení!

Výhody CRM systému si můžete kdykoliv vyzkoušet třeba na bezplatné verzi oblíbeného českého řešení eWay-CRM.