Subway a Apple? A proč ne?

Souboj rychlých občerstvení je každodenní rutina všech majitelů těchto podniků. Rychlých občerstvení je dnes všude habaděj a je to naše první zastávka, pokud nám kruší v žaludku a nechceme platit pět set a více za večeři pro dva. Nicméně je nutné poznamenat, že se aktuálně přišlo na to, jak si fastfoody v konkurenčním boji řádně polepší. Pokud totiž zapojí do prodeje a do koupě chytré telefony, mají vyhráno. Lidé jsou totiž leniví si chodit na občerstvení, a tak se tedy rozhodují pro objednání zboží přes internet nebo přes aplikaci, než aby museli chodit do daného podniku nebo aby museli čekat v dlouhé frontě. Proto kdo má aplikaci, má vyhráno.

McDonald’s aktuálně na své aplikaci pracuje, ale v tomto online světě ho překonala jiná síť občerstvení, a to konkrétně fastfood Subway, který se zaměřuje na rychlý prodej čerstvých baget. Tento fastfood se může pyšnit tisícovkami poboček, které jsou rozmístěny po celém světě. Nyní se však samotná značka zaměřuje na jistou aktualizaci nejen designu, ale také přibude samoobslužný kiosek, který tak umožní lidem rychle si objednat, aniž by stáli ve frontě.

Zákazníci, kteří si pomocí kiosku budou objednávat jídlo, mohou nakonec danou objednávku ihned zaplatit. Nebude to však takové to placení, jako je v McDonald’s a podobných prodejnách, protože zákazníci budou mít opravdu velké množství nabídek, jak mohou zaplatit. A mezi nimi bude také možnost platit pomocí Apple Pay.

Nabídne se ale také i placení pomocí konkurenčních mobilních značek

Je však nutní poznamenat, že firma Apple nebudou jedinou společností, která se zapojila do této inovace. Subway bude totiž umožňovat placení i pomocí Samsung Pay. Konkurenční boje mezi prodejnami rychlého občerstvení tak budou na chvilku pozastaveny, ale rozběhnou se konkurenční boje v otázce placení pomocí mobilních telefonů.