Jaké sociální sítě používat pro svůj byznys?
Svět se točí okolo sociálních sítí, to je starý známý fakt. Vůbec k nejpopulárnějším patří Instagram, na kterém dnes dominuje více jak jedna miliarda uživatelů. Tou nejpočetnější skupinou jsou podle posledních statistik takzvaní mileniálové čili lidé ve věku od 18 do pětatřiceti let. A právě pro společnosti, které cílí na tuto cílovou skupinu, je Instagram tím nejlepším prostorem, kde svou firmu prezentovat.
Facebook je nejpoužívanější
Možná se však do vašeho byznysu spíše hodí Facebook, který, i když míra uživatelů každým rokem mírně klesá, je stále tou nejpoužívanější sociální sítí. Dokonce se na popularitě sítě nemění ani skandály samotného zakladatele, ke kterým v uplynulých letech došlo.
Podle posledních statistik mají největší potenciál facebookové skupiny, jež se využívají k vytváření stabilní komunity, které se poté lépe prodá.
Twitter pro velké byznysmeny
Především pro novináře, politiky, také pro byznysmeny je sociální síť Twitter, které holdují přesně lidé z těchto odvětví. Nesetkáte se zde s mladými lidmi pod dvacet let, ale chodí sem skutečně ti, kteří chtějí čerpat z trochu realističtější sociální sítě, než jakou je například zmiňovaný Instagram, případně i sám Facebook.
Aktuálně celá komunita Twitteru není nijak malá. Působí zde skoro 400 milionů uživatelů z pohledu celosvětového. U nás zde disponuje zhruba stovka tisíc lidí.
Tiktok pro hravou propagaci
V posledních měsících to doslova žije na tazvaném Tiktoku – sociální síti, o které jsme si mysleli, že je jenom pro mladé pod dvacet let. Ukazuje se však, že tato sociální síť je velmi hravá a je to skvělý způsob, jak či kde zpropagovat své produkty nebo služby.
Navíc je zde velká pravděpodobnost toho, že pokud na vás někdo narazí zde, přejde za vámi i na Instagram.