Sociální sítě a jejich trendy, které nás budou doprovázet i letos
Patříte k lidem, kteří mají založené své účty na sociálních sítích? Pravděpodobně ano. Kdo dnes nemá svůj vlastní účet na sociálních sítích! Pakliže patříte k těm, kteří jsou dokonce natolik pozorní, že si všimli aktuálních trendů, prozraďme si, jaké trendy se budou týkat i letošního roku, respektive jaké trendy na sociálních sítích nás letos neopustí.
Sociální sítě během loňského roku předvedly lidem celou řadu novinek, z nichž ne všichni byli nadšení. V každém případě se vždy našli jedinci, kteří prohlásili, že aktuální novinky jsou naprosto skvělé. Vypíchnout můžeme například skrytí lajků, což je novinka, která otřásla světem sociálních sítích, o tom není sporu. Nicméně je to jen jedna z novinek, respektive trendů, se čím se budeme potýkat i nadále. Jaké jsou další trendy, které nás budou i letos doprovázet?
Mikro, nano influenceři
Když reklama, tak u influencerů, kteří mají miliony sledujících! To je věta, která už dávno neplatí. U těch je totiž jasné, že se chovají jenom podle toho, kdo jim zaplatí. Během loňského roku se na sociálních sítích stali trendem spíše nano nebo mikro influenceři, což jsou lidé, kteří mají menší, ale za to lépe definované publikum. I když má tento influencer daleko menší míru sledujících, má naopak větší míru personalizace a osobního přístupu, což je ostatně po nákup jako takový klíčové.
Segmentace publika
Dalším trendem na sociálních sítích se vloni stala segmentace publika, což je něco, co umožňuje člověku strategicky rozdělit jeho publikum do skupin, a to na základě individuálních preferencí. Podle všeho by se tento trend měl v následujících letech ještě více rozrůst, například by se mělo jednat o hlavní strategii pro online marketing.
Video obsah je stále králem
I když si to možná člověk neuvědomuje nebo to dokonce popírá, videoobsah je stále králem. V současné době se největší důraz klade především na poutavé vyprávění a také na kreativní vyprávění, prostřednictvím kterého se sděluje obsah.